fredag 1 februari 2008

1 dagar kvar...

Vakndade vid åtta och tänkte gå upp.. Observera tänkte.
Somnade om och vaknade vid tjugo i elva istället av telefonen. Då gick jag upp.

Elle kom förbi och hämtade sin väska som varit här sen i augusti, men de kunde ju vara bra för mig och för henne att den kom till sin rätta plats innan jag åker. (Usch, appropå det har jag fortfarande filmer kvar hemma som inte är mina. Lovisa du vet ångestfilmerna som jag inte ens har sett för att jag haft så dåligt samvete över att jag inte lämnat tillbaka dem. Och nu inte ens kan titta åt.)
Tillbaka till Ellinor. Vi drack te och pratade om 90-talet. Det härliga 90-talet :p

Gick ner på stan och träffade mamma - vi bytte storlek på min ring jag fått i studentpresent och ställde frågor om bindningstid på mitt mobilabbonemang.
Gick till Unico och käkade. Carro gjorde oss sällskap.

Ma, Ca o Lo gick till Linnéskolan, fixade lite slingor o klippte lite toppar.

Packa, packa. Louise kom med mina älskade Skärgårdsdoktorn-filmer och stannade på te.

Kröp upp i soffan med mamma och Carro - tittade på The secret. Grymt bra!

Sovdags.

Inga kommentarer: