tisdag 26 februari 2008

Rise up



My dream is to fly, over the rainbow, so hiiigh...

Jag har fått en ny låt på hjärnan. Den heter Rise up och sjungs av Yves LaRock. Den spelas i snitt 5 gånger/kväll på Rivers café (statistiken hittade jag på själv, men jag tror den stämmer bra).

I början tyckte jag att låten var näst intill outhärdlig, men ju mer jag lyssnar på den desto bättre tycker jag om den. Jag börjar liksom få en relation till den, en relation som växer och som jag lärt mig att uppskatta :p
Jag börjar uppskatta eller i alla fall ignorera bristerna. Eller, faktiskt uppskatta... De halvtaskiga rimmen fly, sky, high börjar jag tycka är riktigt charmiga. Man får ju ha överseende med att låtskrivaren inte har engelskan som första språk. Dessutom gillar jag denna video, den är så snygg!
Jag ska gå till Monoprix och se om de säljer hopprep tror jag :)

Inspirationen flödar!

Amusez-vous bien! :)

Inga kommentarer: