torsdag 14 februari 2008

Erasmus intégration
















Tack för en trevlig kväll!
Det var jättekul på Rivers ikväll, med massa nytt folk och bra musik men för att försöka bli på bättringsvägen tog jag det väldigt, väldigt lugnt och gick hem strax efter tolv när vissa precis hade kommit. Men, men - c'est la vie.
Får gå ut nästa torsdag också och kanske få med mig syster yster :)
Hon och pappa kommer och hälsar på mig under sportlovet, vilket ska bli superkul!

Ps. Inne på Damernas började jag prata med en jättetrevlig, fransk tjej som heter Elodie. Vi ska ses någon dag och ta en fika och hon ska även ta med mig till en R&B-klubb någon kväll. Det känns bra att jag äntligen börjar få kontakt med lite fransktalande människor här, även om min engelska också har förbättrats avsevärt :)

Nu ska jag sova :) Godnatt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Charlotte!

trevligt att träffa dig ikväll, även om just vi inte hann prata så mkt! Kul att ni vill hänga med erasmusgänget, blir nog en hel del fester framöver!!

Kram, Johanna

Charlotte K sa...

Ja, detsamma :)
Det var verkligen jätteroligt igår!

Vi hörs!

Kram