måndag 18 februari 2008

Skidåkning med Pappa & Syster <3


























I lördags kom pappa och Sofia och igår träffades vi vid busstationen kl 07.50 för att köpa bussbiljett och liftkort.

Väl framme i La Clusaz träffade vi Lutgardo och Ellen (erasmusstudenter) men såg sedan inte till dem på hela dagen.

Det var fantastiskt väder och åkningen var bra även om backarna var något isiga...
Spenderade dagen på restauranger och susandes ner för pisterna :)

Även om skiddagen i stort har varit helt underbar måste jag bara flika in att min högra hand smärtar. Vi skulle åka nerför en pist med.. ehm..inte så mycket snö. Och så var det en jävla rot (ursäkta språket)mitt i backen, som min skida inte gillade, vilket resulterade i att den valde att kasta bort mig och min pjäxa från den. Jag föll. Jag landade. På handen. Aj!

Men jag är glad :) Underbar dag med paps o sis!

Inga kommentarer: