lördag 23 februari 2008

Torsdag







Köpte tre franska skivor på Fnac: Cali, Saint Andre och nån mer som jag köpte för att omslaget var snyggt :p

Som varje torsdag var det dags för utgång.
Åt middag först, Sofia kom över på kyckling, couscous och wokgrönsaker. Mums!

Sen kom det fler personer, vi spelade monopol och lekte drinking-games. När jag förlorade leken "drug dealer" (mördarleken) drack jag snällt upp mitt vatten. Tänkte att alkohol och hjärnskaking inte var någon bra kombination. Förresten tror jag inte att dricka alkohol varje vecka är särskilt bra heller :p Jag vet att jag är både student och ung och borde palla det, men jag är ju hälsan själv. Tycker att det känns giftigt :p

Vid halv elva gick vi till Le Munich och träffade resten, för att sedan gå vidare till Rivers café och dansa, dansa, dansa!

Inga kommentarer: