onsdag 30 januari 2008

2 dagar kvar...



09.04 - träffade Elin utanför Åhléns.
Vi begav oss till Café Linné och åt frukost. Sällskapet var trevligt - min macka, mindre trevlig. Vi gick en sväng på stan och jag inhandlade en ny ryggsäck (den på bilden) och en jättefin tröja från Boomerang som jag länge suktat efter. Tack för trevligt frukostsällskap o smakråd!

ca.12.30 - Tog bussen till Amanda, som fyller 20 idag :)Grattis!
Vi fikade och drack te (hallon/lakritste är ny favorit!)
Jag kommer att sakna den där tjejen. Vi har egentligen inte känt varandra så länge, men man känner på sig när slumpen inte är någon tillfällighet.

ca 15.00 Gick hem till Sofia och Mehran.
Världens gulligaste syster tappade upp ett bad, tände ljus och ställde fram ett vinglas. "Här har du badbomben, shampoo, balsam... Bubblorna sätter du igång på den här knappen. Ropa om du behöver något, så är jag härute och lagar mat åt oss. Mehran kommer hem om två timmar. Ta din tid."
Ängel!
När jag badat färdigt efter ca 1,5 timme var maten i princip färdig. Det doftade gudomligt! Vi åt mat, drack te och tittade på Roomservice.
Tack för en mysig kväll - ni är bäst!

Inga kommentarer: