tisdag 29 januari 2008

3 dagar kvar...

Idag har jag shoppat. Faktiskt det jag skulle ha. Men lite andra saker också.
Dagen på stan med Sofia resulterade i följande:
DVD-fodral
Svart paraply (kan ju vara bra att ha?)
Skor (nej, inga sköna sneakers. ballerinaskor.)
2 par strumpbyxor (svarta o grå)
En pyjamas (kunde inte motstå)
En mascara (jag tänkte kanske börja använda sånt)
Vax (aj!aj!aj!)
Lactrase (i Frankrike har de ju mjölk i allt?)
Ipren
Fuktgel
Allergitabletter
En välbehövd bagel med hummus o oliver från Wayne's

Efter shoppingturen gick jag och Erika VE och tränade!
Grymt taggade begav vi oss till Nautilus och svettades igenom ett pass.
Duchelidusch och göra sig i ordning-

Middag på Commedia med Malin och Viktor. Mucho trevligt!
Tack för allt :)

Jaha... Onsdag, torsdag, fredag. Sen är jag på annan ort i ett annat land.
3 dagar kvar.

Bisous!

Inga kommentarer: