måndag 28 januari 2008

4 dagar kvar...

Imorse hade jag min sista lektion och hädanefter är det Jens och Anders som tar över. Jag är övertygad om att det kommer bli superbra - nästan lite för övertygad, så att jag blir avundsjuk :p
Men på lördag bär det av.

Den andra februari klockan 17.00 lämnar jag Arlanda för en landning i Chambéry där transfer väntar för att ta mig vidare till Annecy och området Cran Gevrier.
Jag kommer att bo i en lägenhet med 4 rum, 2 badrum och ett kök. Det verkar vara relativt hög standard, med tvättmaskin, torktumlare och internet. På Facebook har jag pratat med en av de jag ska bo med, en svenska. Tydligen kommer vi även att dela lägenheten med ytterligare en svensk, samt en norsk. Ett skandinaviskt litet kollektiv! Jag känner på mig att det kommer bli fenomenalt.

Nu återstår bara att fixa med diverse saker innan det bär av:
Låta Richard ta en titt på datorn jag ska ha med mig.
Inhandla ett par sköna skor, USB-minne & DVD-fodral.
Fixa i ordning ett litet reseapotek.
Ordna översättning av försäkringspapper på franska.
Komma underfund med vad jag ska packa.
Träffa er vänner och familj :)

Puss&Kram

Inga kommentarer: