söndag 20 januari 2008

12 dagar kvar...




Idag har jag ätit brunch - i sju och en halv timme.


Det är svårt att med ord beskriva hur mycket ni betyder för mig, svårt att uttrycka i ord som handling. Ni är helt enkelt fantastiska! Jag vill att ni ska veta att jag kommer sakna er och att jag kommer att tänka på er - mycket.

Tack alla ni som kom till mig idag - tack för att ni finns!

Tack, inte bara för de ni är utan även för den jag är när jag är med er...

Jag blir glad av vackert väder, vänner och annat som strålar!
Jag blir förbannad av mobbing o hänsynslösa rökare som röker i tex bankomatkön.
Jag samlar på komplimanger, upplevelser.
Saker jag är stolt över är mina olika insikter, som kommer fram då och då.
Yrken jag kan tänka mig är nån slags hälsopedagogprojektledarföretagarföreläsare?
Personer jag inte klarar av är endast Sverker.


Favorit:


Maträtt: Mèze.
Glass: Hallonsorbet.
Land: Frankrike och Italien.
Uttryck: "Göre! De e värte!"
Tv-serie: The O.C, Gossip Girl
Musik: Winnerbäck
Reklamfilm: Friends, Ica och Sony ( den med färgglada bollar till låten heartbeats)
Affär: IKEA, Granit och http://www.boxexperience.com/ ;)
Grogg: Mojiton på beirut café.
Bil: Hm?
Lag: Uppsala basket o Storvreta innebandy är väl de enda jag bryr mig om :p
Lögn: "Jag visste inte..."
Film: The notebook
Tidning: Cosmopolitan, Elle, Topphälsa och Åre Magazine.
Plagg: Mjukisar.
Barnprogram: Alla Astrids!


Inga kommentarer: