fredag 14 mars 2008

Torsdag

Jag, Hanna och Victoria åt Hannas pannkakor till lunch. Yummie!
Vi tänkte äta lite soppa också, symboliskt för att det var torsdag men det blev så många pannkakor så vi skippade det.

Sen planerade vi vår Parisresa. Vi tänkte åka över en helg fredag-måndag :)
Tågbiljetterna kollades upp och boendet lite halvt, men jag var så trött att jag var tvungen att gå och lägga mig. Somnade. Vaknade 2,5 timme senare. Igen.

Dags för bowling, vilket faktiskt var riktigt skoj! Sist jag bowlade var i slutet av 3:an med klassen. Det var den gången jag var så dålig att jag lät Erika VE ta över och avsluta åt mig för att styra upp det hela.
Så, bowlingen var skoj. Och jag har pratat skånska och fick en riktigt fin komplimang: "Du pratar ju bättre skånska än vad jag gör, men Lund är faktiskt en studentstad med folk från olika ställen. Därför pratar jag inte så brett. Men varför kan du prata skånska?" Jag vet egentligen inte om det spelar någon roll om man kan prata skånska eller inte, kanske inget man skriver in i sitt CV direkt, men ändå.

Hem, sova.

Inga kommentarer: