torsdag 27 mars 2008

Mum's in town

Jag är sjuk, hade feber i morse och har väl kännt mig ganska orkeslös hela dagen så hon kom alldeles lägligt. Mamma är här och jag är jätteglad! Jag ska försöka gå till skolan imorgon, men annars kanske jag stannar på hennes hotellrum och läser eller så.
Idag gick vi i alla fall en lugn promenad längs vattnet och för ett tag sen kom jag hem från en middag på en mysig italiensk restaurant. Nu, sovdags så ska jag ta ställning imorgon till ifall jag pallrar mig iväg till lektionen eller inte.
Under samma himlavalv, nu i samma stad <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Goddag. Jag gick pa IFALPES for fyra ar sedan och ar tillbaka i Annecy pa besok den har veckan. Skulle vara kul att traffa de nuvarande svenskarna pa skolan. Ser det vackra berget pa din blogg, det var riktigt lange sedan. Tankte ga till skolan och halsa pa i veckan, da kanske vi stoter pa varandra.. halsningar Joakim Lundgren, jl84@hotmail.com

Charlotte K sa...

Hej, vad roligt!
Ja, vi är ganska många svenskar på skolan nu vilket du kanske kommer att märka om du kommer och hälsar på. 3 av oss åker till Paris på fredag, så kom gärna och hälsa på i början av veckan. Det skulle vara kul!