torsdag 27 mars 2008

Bowling night

21.30 à la gare, träffade lite folks för att tillsammans gå till Julian & co.
Party party, med holländsk hip-hop och allsång.

Sen bar det av till bowlinghallen. Les filles charmantes hade utmanat resten av gänget. Vi fick tillskott i form av en isländsk Arndis och en koreansk Lea. Lagkänslan var på topp med spiritfingers, lite techtonik och många high fives!
Det var blod, svett och tårar på fullaste allvar. Eller... Inte så mycket tårar, men blod och svett. Det är något speciellt med mitt ansikte/huvud som gör att armbågar, händer och trappor vill skada det förstnämnda. Mitt i allt djublande och peppande råkade någon slå mig i ansiktet. Det resulterade i en del blodspottande på toaletten, men spelet var inte slut. Ett glas vatten och jag gick ut och sopade banan (ett par ggr iaf) trots Simons spydiga kommentarer om att jag borde ta lättare klot. Pfft! Blodsmak och tunga klot var min melodi ;).
Les filles charmantes segrade och gick hem nöjda!


Spiritfingers - segergest :)

Inga kommentarer: