torsdag 24 april 2008

Torsdagsrutinerna återfunna - utgång

Jag har inte varit ut på en och en halv månad och det har varit jätteskönt, men ikväll är det dags igen.

Simon kommer tillbaka till Annecy och hälsar på, så det blir middag på restaurang (Simon och åtta tjejer, han är inte dum!) innan vi ska gå vidare till Popplage. Jag har inte varit där ännu, men det verkar hur bra som helst. Bättre musik och fler franska personer än på River's. Har dock hört att det ska vara mycket dyrare, men det gör mig ingenting för jag ska ändå inte dricka något :)

Nu ska jag sätta mig på balkongen och få lite plugg undanstökat innan vi kan börja förbereda oss inför en galen kväll :) Är faktiskt sjukt pepp på att dansa, dansa, dansa!


Bilden är stulen från deras hemsida: www.popplage.com

Inga kommentarer: