tisdag 1 april 2008

Sickness

Igår var första gången jag verkligen ville åka hem.
Gråt och kallsvettningar mitt i feberyran. Inte roligt.
När man är sjuk är det liksom alltid skönast att vara hemma i sin egen säng, med någon som pysslar om en. I och för sig blev jag ompysslad ändå av mina kära flatmates. Men ändå. Jag ville hem.
Mamma åkte på morgonen och Kalle kom på kvällen.
Alltid kul med besök, men tyvärr känner jag att jag kanske inte är så mycket att hänga i julgranen just för tillfället.
Något som lyste upp dagen avsevärt var ett vykort från Henrik och ett brev från Anna! Riktig post igen :)

Nu mår jag iaf bättre och funderar till och med på att gå till skolan imorgon.
Jag och mamma hade jättemysiga dagar i helgen :) Ser fram emot återbesök i juni!
Men nu är Kalle här, helgen blir det Paris, första maj kommer Sanna och sen blir det Monaco/Nice/Cannes :)Mycket att se fram emot!

Tjipp!

1 kommentar:

Anonym sa...

snart kommer jag. jag lägtar så mycket! om vädret är fint kan vi väl äta räkor och dricka vitt vin i en park? annars så äter vi det hemma istället :) jag är också väldans sugen på att prova fondue (eller hur man nu vill stava det). och många promenader och foton måste vi ta. jag längtar!