tisdag 20 maj 2008

Tantvarning?!

Hjälp! Håller jag på att bli tant i förtid?
Jag har inte ens fyllt 20 år och här sitter jag en tisdagskväll på Överskottsbolagets(!) hemsida och blir varm i hjärtat av att en uppblåsbar extrasäng endast kostar 179:-
Det värsta är att jag verkligen tänkte "Nämen åh, så bra med en uppblåsbar extrasäng som man kan ta fram om man får gäster och lätt stuva undan när de åkt hem" och när jag såg vad den kostade kände jag att jag fick ett mysigt flin i ansiktet. Ett sådant där "Yes, som hittat"-flin. Ett sånt som man kanske snarare borde få när man hittar ett par perfekta Acne-jeans på rea. Behöver jag söka hjälp?
Nej, detta är verkligen inte okej!
Eller förresten! Vem bestämmer det? Nu ska jag se om de har citronsyra, kan ju vara bra om man vill rengöra tvättmaskinen...

1 kommentar:

ess sa...

Grattis på födelsedagen!!! :D var iofs inte idag du skrev inlägget jag råkar kommentera på, men ändå :P