tisdag 13 maj 2008

Mina gåvor till mig

Idag laddade jag hem Nina Jansdotters bok "Kärleksbomba dig själv", gratis från www.pick-it.se (tips!)
Efter att ha lyssnat på den flödade inspirationen och jag bestämde mig för att skriva en lista på saker jag önskar mig. Saker jag vill unna mig själv, som får mig att må bra. För min egen skull har jag gjort listan så konkret som möjligt och jag tänkte dela med mig av den, dels för att kanske inspirera er att också investera i er själva och dels för att tipsa om de upplevelser/saker jag hört ska vara bra. Jag kommer givetvis inte att köpa/göra allt på en gång, men någon gång då och då. Med jämna mellanrum är det bra att ge sig själv presenter, uppskattning. Det är meningen att livet ska vara gött liksom :)

UPPLEVELSER
. Massage
. Ansiktsbehandling
. Färganalys
. Aromainpackning 1095:- (www.boxexperience.com)
. Lyxpedikyren 845:- (www.boxexperience.com)
. Ayurvedisk matlagning 995:- (www.boxexperience.com)

(bilden tagen från acsportcenter)

BÖCKER
. "Ta makten över dina pengar", Nina Jansdotter
. "Saras kök - genvägar till det goda livet", Sara Begner
. "Soul Psychology", Joshua David PHD Stone

ÖVRIGT
. Snygg sport-bh, kanske Triumph Triaction Fitness
. Härligt väldoftande tvålar och hudcremer från Lush
. Testa nya och roliga träningsformer då och då.
. Regelbundet rena insidan och organen för att hjälpa kroppen på traven så att den fungerar som den ska.
. Slänga saker. Det är ju så befriande!

Inga kommentarer: