fredag 23 maj 2008

No longer a teeny tiny teenager :)

Gårdagen var perfekt!
När jag gick ut i köket på morgonen hade Victoria tänt massa ljus och på bordet stod en tårta med jordgubbar på, vilket blev min frukost! Underbart :)

Gick till skolan och himlen var täckt av moln, men jag lovade V att det inte skulle börja regna, för det har det aldrig gjort på min födelsedag förut. (Okej, det duggade lite, lite förra året men det är ändå rätt bra statistik)

Hade lektion, som bestod av diktskrivande och diskussioner dvs, inget jobbigt utan snarare kul.

Gick hemåt längs vattnet och vem hade tittat fram om inte vår vän solen :)

Väl hemma gick jag runt och sjöng, städade lite och när jag tittade ut genom fönstret planterades det blommor precis utanför.

Middag med Hanna, Victoria och Charlotta ägde rum på kvällen och jag fick en fantastisk blombukett som nu står på mitt nattduksbord och skänker mig glädje.

Stort TACK för alla gratulationer i form av sms, mejl, telefonsamtal, Facebookinlägg och IRL.



Inga kommentarer: